პროექტის შესახებ

პროექტი: გურია - ჯანმრთელობა და ტურიზმი“ .
მიზანი:
1.      ქიმიის, გეოგრაფიის, ფიზიკის, ბიოლოგიისა და ისტ-ის ინტეგრირებით კადეტებში თეორიული ცოდნის გაღრმავება, გამტკიცება და მოტივაციის გაზრდა.
2.      კადეტებმა შეძლონ შეფასება გურიის მხარის მნიშვნელობა საქართველოს ტურიზმში და  ჯანდაცვაში.
მეთოდები:
1.      ჯგუფების შექმნა საგნობრივი ინტერესებიდან გამომდინარე _ _  ,,ქიმიკოსები’’, ,,გეოგრაფები’’, „ფიზიკოსებიდა ,,ბიოლოგები“;
ჯგუფური მუშაობა;
3.      თანამშრომლობა (მოსწავლე-მოსწავლე; მოსწავლე-მასწავლებელი; მასწავლებელი-მასწავლებელი);
4.      კვლევისათვის გამოსაკითხი ანკეტის შედგენა;
5. ვერბალური მეთოდი, ზეპირი გადაცემა და Power Point –ით პრეზენტაცია;
6. ინტერნეტთან მუშაობის მეთოდიმიცემული მასალის დამოუკიდებლად გაცნობა, დამუშავება და ანალიზი;
7. წერითი მუშაობის მეთოდი, კონსპექტების, თეზისებისა და რეფერატების მომზადება;
8. ჯგუფში დისკუსია/დებატები, საკუთარი აზრის დაფიქსირება.
პროექტის აღწერა:
1.    ქიმიით, გეოგრაფიით, ფიზიკითა და ბიოლოგიით დაინტერესებული კადეტების შერჩევა და მათი შესაბამის ჯგუფებად დაყოფა _  ,,ქიმიკოსები’’, ,,გეოგრაფები’’, ,,ფიზიკოსებიდა ,,ბიოლოგები“;
2.    კვლევის ჩატარება გამოკითხვის სახით, გამოიკითხა კადეტები, სამხედროები და მასწავლებლები: „რომელ მინერალურ წყალს ანიჭებთ უპირატესობას?“
3.    გამოკითხვის შედეგების დამუშავება და ანალიზი;
4.    ჯგუფების მიერ ინფორმაციის მოპოვება და დამუშავება შესაბამისი თემების მიხედვით:
ü  გურიის მხარის ფიზიკურ-გეოგრაფიული დახასიათება;
ü  კურორტი ბახმარო;
ü   მინერალური წყალი ნაბეღლავი;
ü  ურეკი და  მაგნიტური ქვიშა;
ü  დაბა შეკვეთილი;
ü   ბახმაროს ტყის ფლორისტიკული შემადგენლობა, მნიშვნელობა და როლი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის;
5.      ექსკურსიის ორგანზება და ჩატარება მარშრუტით: ქუთაისი-ბახმარო-ნაბეღლავი-სოფ. ხიდისთავი (ნოდარ დუმბაძის სახლ-მუზეუმი)-დაბა შეკვეთილი (Black Sea Arena, ,,ატრაქციონების პარკი ციცინათელა“)-დაბა ურეკი-ქუთაისი;
6.      ისტ-ის გამოყენებით ჯგუფების მიერ პრეზენტაციების შექმნა;
7.      კონფერენციის დაგეგმვა, საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება;
8.      კონფერენციის ჩატარება და შთაბეჭდილებების გაზიარება სხვა კადეტებისთვის;
9.      ფოტო და ვიდეო მასალის გადაღება;
10.  პროექტის ბლოგების შექმნა;

11.  კონფერენციის შეფასება მოსწავლეების მიერ ბლოგზე (padlet.com).

Комментариев нет:

Отправить комментарий